Din ce in ce mai multi oameni folosesc internetul in defavoarea televiziunilor, pentru a vedea filme, videoclipuri sau seriale TV, se arata intr-un sondaj citat de agentia Reuters.
Numai in SUA, aproximativ 65% dintre cei 2.400 de respondenti spun ca au vazut cel putin un videoclip pe YouTube, comparativ cu 42%, procentul de anul trecut al celor care au facut acest lucru.
De asemenea, procentul celor care intra frecvent pe YouTube este de 42%, spre deosebire de 33a cat era anul trecut. Mai mult, 43% dintre respondenti au vazut cel putin un videoclip pe o retea de televiziune pe internet.
Integral in EvZ Din ce in ce mai multi oameni folosesc internetul in defavoarea televiziunilor, pentru a vedea filme, videoclipuri sau seriale TV, se arata intr-un sondaj citat de agentia Reuters.
Numai in SUA, aproximativ 65% dintre cei 2.400 de respondenti spun ca au vazut cel putin un videoclip pe YouTube, comparativ cu 42%, procentul de anul trecut al celor care au facut acest lucru.
De asemenea, procentul celor care intra frecvent pe YouTube este de 42%, spre deosebire de 33a cat era anul trecut. Mai mult, 43% dintre respondenti au vazut cel putin un videoclip pe o retea de televiziune pe internet.
Integral in EvZ