Mioara Bolozan este directorul de marketing al companiei Whirlpool Romania din august 2005. De la cursurile Liceului de Informatica pana la o pozitie care implica trasarea si organizarea strategiei nationale a unui colos international din domeniul electro
Dar Bolozan, care era "sef de echipa" inca din facultate si care incepuse deja sa lucreze in timpul liceului, nu se simte deloc coplesita de responsabilitati. Nici de faptul ca, potrivit noilor reguli care spun ca o femeie poate (si e datoare) sa aiba si cariera si familie, trebuie sa jongleze orele de serviciu cu cerintele familiei (sotul si fiul sau in varsta de cinci ani).
"Am studiat la Liceul de Informatica din Bucuresti, apoi REI - ASE Bucuresti si in cele din urma IEDC Bled School of Management. Am inceput sa imi castig existenta de la varsta de 17 ani, lucru care mi-a accentuat independenta ca si trasatura de caracter. La varsta de 22 de ani aveam responsabilitatile unui brand manager la reprezentanta SEITA din Bucuresti si as putea spune ca acesta a fost primul job de raspundere, avand in vedere ca trebuia sa coordonez si o echipa de 7-8 membri."
Spre deosebire de multe dintre femeile de afaceri din Romania, Mioara Bolozan nu a pornit la drum cu visuri grandioase de a sparge tavanul de sticla si de a isi croi o cariera de top, ci manata de ratiuni mult mai pragmatice. "Mi-am inceput cariera dintr-o prima necesitate, aceea de a ma intretine. Dar foarte curand am inteles ca nu pot face lucrurile la intamplare, ca ele trebuie sa aiba continuitate, ca studiile nu pot fi dintr-un domeniu diferit de cel pe care il profesez pentru a avea eficienta si pentru a nu fi constant impartit intre doua lumi: cea teoretica si cea practica. Am avut norocul de a lua singura decizia ce studii sa fac, si am facut ceea ce mi-a placut", spune ea.
Spre deosebire de multi dintre managerii romani