Spatiile publicitare din programele de Craciun si Revelion ale televiziunilor au fost „ocupate" in totalitate inca din luna octombrie.
La sfarsitul fiecarui an, televiziunile isi „scot la rampa" cele mai bune si mai „siropoase" programe, cu vedete, filme „de poveste" si cat mai multe cadouri. Batalia este mare in privinta audientelor inregistrate atat de Craciun, cat mai ales de Revelion.
Orice televiziune care se respecta incepe sa difuzeze programe speciale de sarbatori cu una sau doua zile inainte de Craciun.
Invazia de Mosi Craciuni si divertisment este irezistibila. Kanal D organizeaza in aceasta duminica o „Petrecere cu lautari", emisiune in care vedetele autohtone se vor inscrie la o „scoala" la care vor invata sa cante.
Antena 1 are o editie speciala „Duminica in familie" si „Colindam, Doamne, colind", spectacol sustinut de stefan Hrusca. La randul sau, Pro TV isi va delecta telespectatoarele cu stefan Banica jr, in concertul „impreuna de Craciun".
„La National TV, Craciunul incepe inca din 23 decembrie, cu o editie speciala a emisiunii Corinei Chiriac, «Sa v-amintiti Duminica», in care invitati speciali vor interpreta cele mai frumoase colinde si cantece de Craciun", spune Mihai Mos, directorul National TV.
TVR 1 mizeaza pe programe culturale.
Unele televiziuni sunt mai curajoase si incearca sa atraga public prin programe mai putin comerciale.
Astfel, pe 25 decembrie, B1 TV va difuza spectacolul „Kings on Ice", sustinut de violonistul Edvin Marton si patinatorul rus Evgheni Plushenko, pe patinoarul Mihai Flamaropol din Bucuresti.
TVR 1 va transmite un concert al Angelei Gheorghiu, sustinut la Scala din Milano, un recital Andrea Bocelli, Concertul de Craciun de la Viena, Gala Operei Metropolitane, spectacolul Traviatta, Concertul extraordinar de Anul Nou de la