Milioanele de tichete introduse pe piaţă cu ocazia Sărbătorilor de iarnă vor determina tranzacţii in valoare de circa 320 de milioane de euro.
Milioanele de tichete introduse pe piaţă cu ocazia Sărbătorilor de iarnă vor determina tranzacţii in valoare de circa 320 de milioane de euro.
Perioada Sărbătorilor constituie un vărf de vănzări pentru tichetele-cadou, deoarece angajatorii sau patronii dăruiesc salariaţilor sau partenerilor de afaceri "o mică atenţie". Anul acesta, cel puţin 3,7 milioane de angajaţi vor primi atăt tichete-cadou, căt şi tichete-restaurant. Asta inseamnă că fiecare persoană va primi tichete in valoare de cel puţin 300 de lei. Astfel, cei 3,7 milioane de angajaţi vor primi in total tichete in valoare de 317 milioane de euro.
SEZON. Interesul faţă de un tip de tichete este influenţat in unele cazuri de sezonalitate, iar in altele, de varietatea pachetului de beneficii extrasalariale ce se acordă lunar. "Tichetele de cadou Cadou Pass sunt utilizate in special cu ocazia Crăciunului, Paştelui, zilei de 8 Martie sau celei de 1 Iunie. Tichetele de cadou Smart Pass sunt folosite ca instrument de recompensare in campanii de promovare, studii de piaţă, concursuri, protocol etc., iar cererea variază in funcţie de amploarea proiectelor de promovare pe care companiile le derulează", a explicat Adina Popa, Marketing & Development Director Sodexho Romănia. "Accor Services deserveşte peste 35.000 de companii in Romănia, companii care achiziţionează diversele tipuri de tichete existente, in vederea acordării lor ca beneficii pentru peste 1.500.000 de salariaţi", a spus Cristina Hlinschi, reprezentant Accor Services. "In comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2006, vedem o triplare a numărului de companii care achiziţionează tichete-cadou ca prime de Sărbători către salariaţi. In total estimăm că peste 15.000 de com