Legat de orasul natal, designerul prezent pentru a doua oara "acasa", isi propune sa revina la mare, de doua-trei ori pe an, pentru a prezenta o sinteza a colectiilor sale La sfarsitul saptamanii trecute, Adrian Oianu a adus in Complexul Azur-Balroom din statiunea Mamaia ultimele doua colectii, reunite intr-o prezentare menita sa promoveze cele mai populare modele ale sale. Este vorba despre ultima colectie de pret-a-porter, prezentata la Bucuresti, care se inspira din anii 20, dar si de colectia de "tress-uri", hibrid care a rezultat din trenci si rochie: The Limited Edition si The Beat. Renuntand la Facultatea de Drept pentru a-si urma pasiunea neconstientizata pana atunci, designul, Adrian Oianu "scolit" la prestigioasa scoala americana, a reusit sa se afirme in lumea modei. Oriunde s-ar duce fetele pe care le imbraca, acestea nu trec neobservate. Printul virtual, conceptul de "fashion film" sau cele patru colectii anuale de pret-a-porter, fac din designerul constantean, "un unicat" in peisajul modei romanesti, asa cum sunt si creatiile sale. Cheia succesului lui Adrian Oinau este pasiunea si munca. Insa, succesul se datoreaza si elementelor populare romanesti pe care le stilizeaza si le aduce in contemporan, scotandu-le din etnic.
Cat de mult va impresioneaza revederea orasului natal?
M-am nascut si am trait aici pana la 18 ani. Constanta imi da mereu o senzatie familiara, dar intotdeauna stranie. S-au schimbat oamenii, insa moravurile... nu prea. Imi face intotdeauna placere sa vin aici.
Si ati ales sa va promovati lucrarile, aici, "acasa"?
Intotdeauna am vrut sa ajung la Constanta, dar nu stiam daca suntem pregatiti sau daca avem nevoie. Acum nu stiu daca suntem pregatiti, dar avem nevoie. Pe de o parte, ma intereseaza sa vin in orase in care exista putere de cumparare si am clienti. In acest sens am democratizat designul vestimentar. M