Piaţa de televiziune a fost extrem de dinamică în 2007, prin apariţia mai multor posturi de nişă şi preluări ale unor canale consacrate, concomitent cu venirea unor noi jucători internaţionali. Trusturile de media care domină piaţa TV autohtonă şi-au consolidat poziţia în 2007, prin achiziţii şi lansări. Pro TV SA, controlat de CME, a început anul prin preluarea, pentru suma de 6,7 milioane de euro, a licenţei TV Sport, post ulterior redenumit Sport.ro. Sfârşitul a
Piaţa de televiziune a fost extrem de dinamică în 2007, prin apariţia mai multor posturi de nişă şi preluări ale unor canale consacrate, concomitent cu venirea unor noi jucători internaţionali.
Trusturile de media care domină piaţa TV autohtonă şi-au consolidat poziţia în 2007, prin achiziţii şi lansări. Pro TV SA, controlat de CME, a început anul prin preluarea, pentru suma de 6,7 milioane de euro, a licenţei TV Sport, post ulterior redenumit Sport.ro. Sfârşitul anului a venit la compania fondată de Adrian Sârbu cu licenţa MTV România, ca urmare a semnării unui contract pe mai mulţi ani cu MTV Networks International. Tranzacţia aduce pentru postul muzical un nou manager în persoana lui Radu Marga, fost director de dezvoltare al Pro TV, precum şi o serie de schimbări la nivel de conţinut, care vor fi vizibile din primăvara lui 2008. „Ne preocupă creşterea cotei de piaţă a televiziunilor noastre, iar asta se face prin creşterea calităţii emisiunilor şi prin lansarea sau achiziţionarea altor canale“, explică Costi Mocanu, director executiv al Pro TV, intenţiile de dezvoltare ale companiei.
Trustul Intact a adoptat o altă strategie faţă de competitorul direct şi a lansat postul Antena 2, axat pe talk-show-uri. Grupul de televiziune patronat de familia Voiculescu a atras atenţia unuia dintre cele mai mari concerne europene, RTL Gro