Într-o epocă în care competiţia în toate sectoarele şi la toate nivelele pieţelor financiare este din ce în ce mai acerbă devine un imperativ pentru toţi cei implicaţi în acest carusel stabilirea unor strategii detaliate, menite să facă faţă dimensiunilor mereu în schimbare ale peisajului comercial al serviciilor financiare. Livrarea de valori şi nevoia de competenţă la nivel individual, corporativ, economic şi de reglementare ar trebui să constituie obiectivele maj
Într-o epocă în care competiţia în toate sectoarele şi la toate nivelele pieţelor financiare este din ce în ce mai acerbă devine un imperativ pentru toţi cei implicaţi în acest carusel stabilirea unor strategii detaliate, menite să facă faţă dimensiunilor mereu în schimbare ale peisajului comercial al serviciilor financiare.
Livrarea de valori şi nevoia de competenţă la nivel individual, corporativ, economic şi de reglementare ar trebui să constituie obiectivele majore ale pieţei financiare româneşti pentru perioada imediat următoare.
Liderii şi profesioniştii de vârf vor trebui să fie primii care să dea semnalul către această nouă abordare pentru că aceştia sunt cei mai în măsură să ştie că viitorul depinde de ceea ce întreprind ei în prezent. Şi nu vorbesc aici atât despre o precizare a viitorului, cât despre imaginarea şi crearea lui.
Creşterea calităţii şi a diversităţii serviciilor, în paralel cu nevoia din ce în ce mai mare de volume, va fi dificil de gestionat fără accesarea unui sistem de valori şi a unor norme de conduită care să orienteze indivizii şi corporaţiile, în egală măsură, spre această viziune.
În ziua de azi, afacerile nu mai sunt afaceri, cât sunt bătălii între competenţe.
Clienţii instituţiilor financiare nu mai sunt simpli clienţi