Dezvoltatorul imobiliar spaniol Neinver va deschide în 2008 primul său magazin de modă de tip outlet din România. Firma va intra pe o piaţă în plină dezvoltare, în care cel puţin cinci jucători vor investi peste 200 de milioane de euro. Liderul magazinelor outlet din Spania şi Polonia, compania spaniolă Neinver, se pregăteşte să intre pe piaţa românească în următorul an. Magazinele outlet comercializează, la preţuri reduse, colecţii din sezonul precedent; pentru r
Dezvoltatorul imobiliar spaniol Neinver va deschide în 2008 primul său magazin de modă de tip outlet din România. Firma va intra pe o piaţă în plină dezvoltare, în care cel puţin cinci jucători vor investi peste 200 de milioane de euro.
Liderul magazinelor outlet din Spania şi Polonia, compania spaniolă Neinver, se pregăteşte să intre pe piaţa românească în următorul an. Magazinele outlet comercializează, la preţuri reduse, colecţii din sezonul precedent; pentru retailerii de modă, aceasta este o modalitate de a lichida stocurile de produse şi, simultan, de a-şi creşte veniturile prin acoperirea unui canal alternativ de distribuţie. Compania are în plan o extindere de amploare în Europa de Est, nivelul investiţiilor prevăzute depăşind 300 de milioane de euro.
„România se află pe lista noastră, dar încă nu am definitivat planurile expansiunii“, a declarat pentru Capital Monica Delgado, directorul de comunicare al Neinver. Pe pieţele din străinătate, magazinele Factory - brandul sub care Neinver îşi operează outleturile - afişează preţuri cu cel puţin 30% mai mici decât cele pentru colecţiile curente. Printre brandurile comercializate se numără Adolfo Dominguez, Diesel, Camper, Calvin Klein, Puma etc.
Deşi nu s-a stabilit amplasamentul magazinului sau suprafaţa acestuia, reprezentanţii Neinver afirmă că, ţ