Ai 10, 100 sau 400.000 de euro? Decât să-i dai pe o maşină cu care să te învârţi la nesfârşit pe aceleaşi şosele sau pe o vilă prăfuită în Pipera, mai bine te învârţi în jurul
Ai 10, 100 sau 400.000 de euro? Decât să-i dai pe o maşină cu care să te învârţi la nesfârşit pe aceleaşi şosele sau pe o vilă prăfuită în Pipera, mai bine te învârţi în jurul Pământului. Câteva luni sau săptămâni savurezi cot la cot cu bogătaşii lumii peisaje de vis, la bordul unui pachebot cât un oraş.
Titanicul era doar un mic copil pe lângă navele de lux ale noului mileniu. Zeci de etaje, ce adăpostesc camere şi apartamente, sute de metri pătraţi de magazine de lux, malluri, terenuri de tenis, piscine, săli de spectacole, cazinouri, restaurante şi lifturi de sticlă care traversează în câteva minute etajele. Toate acestea, pe vase de cinci stele care au devenit adevărate insule plutitoare.
În urmă cu câteva luni, cel mai mare pachebot din lume, "Freedom of the Seas" ("Libertatea mărilor"), şi-a încheiat la Oslo călătoria inaugurală. După ce a traversat Atlanticul, vasul a staţionat la Miami până pe 4 iunie, când a luat startul pentru prima croazieră comercială, în Caraibe. "Freedom of the Seas" poate primi la bordul său 4.375 de pasageri şi 1.365 de membri ai echipajului.
Vasul de lux preia de la "Queen Mary 2" titlul de cel mai mare pachebot din lume. Potrivit almanahului "Forbes", cea mai scumpă croazieră din lume este, la ora actuală, un voiaj în jurul globului, organizat de faimoasa companie Cunard.
Pentru 108 de zile petrecute într-unul din luxoasele apartamente ("grand suites") de la bordul navei "Queen Elisabeth 2", un turist poate plăti şi 248.605 de lire sterline (aproximativ 370.000 de euro), indiferent dacă acestea sunt în regim single sau double.
Punta Arenas, Pago-Pago sau Kota Kinabalu
98 de zile de vis, pe una dintre "insulele lu