Imaginile cu George Copos schiind, debitind prostioare sententioase in telegondola sau scaldindu-se jovial in multimea de pe pirtii, au intrat de mult in meniul de iarna al stirilor sportive. Decorul dinamic-hibernal pare sa insoteasca “epifaniile” mediatice ale patronul Rapid-ului tot atit de firesc pe cit il insotesc pe Gigi Becali spatarul jiltului “empire” sau brizbrizurile aurolacuite ale semineului din “palat”.
Ceea ce nu se observa, insa, la prima vedere e faptul ca patronul Rapidului nu se abandoneaza cu totul acestui circulet vilegiaturistic. In spatele aparentelor, Copos “lucreaza”, poate nu atit de “evident” ca Becali cel protapit in jiltul din palat, dar la fel de febril. Intre doua coboriri pe pirtie, el calculeaza profitul obtinut dintr-o telecabina plina, apreciaza din ochi lungimea cozilor de la instalatiile de teleschi si elaboreaza proiecte agresive de rentabilizare a SC Ana Hotel.
Intre doua suete cu reporterii avizi de stupiditati, Copos isi survoleaza “feuda” si pune noi biruri pe spatele celor care-o “tranziteaza”. Intre doua incursiuni jucause pe scena de la baza pirtiei Bradul, Copos isi freaca miinile de bucurie ca iarna a venit nesperat de repede, ca face economie la tunurile de zapada, ca, in euforia generala, nimeni nu va observa lipsa ratracurilor pe pirtia Sulinar si nimanui nu-i va pasa ca investitia lui in instalatia de teleschi se limiteaza la automatele pentru cartele.
Ca si alti brasoveni, in fiecare iarna il blestem copios pe Copos, blestem monopolul lui asupra transportului pe cablu din Poiana si, bineinteles, imi micsorez ratia de schi. La fiecare inceput de sezon “ciupelile” cu 10% imi coboara plumb in clapari si la fiecare sfirsit de sezon ma intreb cum e posibil sa trintesti scumpiri, cind in toata lumea civilizata, ieftinirea e cuvintul de ordine.
Pina acum insa, fostul nostru s