Intregul catalog Beatles va fi pus la dispozitia creatorilor de publicitate, care vor putea include in spoturi melodii ale celebrei trupe britanice, anunta The Sun. Decizia apartine Sony/ATV, ce detine drepturile asupra a 259 de cantece compuse de John Lennon si Paul McCartney si care a impus drept conditie, pentru folosirea acestora in mesajele publicitare, ca piesele vizate sa fie re-orchestrate de alte trupe.
Potrivit publicatiei citate, Procter&Gamble a fost prima companie care a incheiat un acord pentru folosirea unei piese Beatles - All You Need Is Love. Cantecul a fost folosit deja, sub forma All You Need Is Luvs, intr-o campanie de promovare a scutecelor Luvs pe piata americana.
Compania de moda Lyric Culture va folosi, la randul ei, piesele Revolution si Let it Be, mai noteaza The Sun. Ziarul aminteste ca in urma cu doua decenii Beatles au dat in judecata compania Nike pentru folosirea neautorizata a piesei Revolution intr-una din campaniile sale. Intregul catalog Beatles va fi pus la dispozitia creatorilor de publicitate, care vor putea include in spoturi melodii ale celebrei trupe britanice, anunta The Sun. Decizia apartine Sony/ATV, ce detine drepturile asupra a 259 de cantece compuse de John Lennon si Paul McCartney si care a impus drept conditie, pentru folosirea acestora in mesajele publicitare, ca piesele vizate sa fie re-orchestrate de alte trupe.
Potrivit publicatiei citate, Procter&Gamble a fost prima companie care a incheiat un acord pentru folosirea unei piese Beatles - All You Need Is Love. Cantecul a fost folosit deja, sub forma All You Need Is Luvs, intr-o campanie de promovare a scutecelor Luvs pe piata americana.
Compania de moda Lyric Culture va folosi, la randul ei, piesele Revolution si Let it Be, mai noteaza The Sun. Ziarul aminteste ca in urma cu doua decenii Beatles au dat in judecata compani