Cu siguranta si acest an ar putea fi pus, fara teama de a gresi, sub semnul expansiunii in municipiu si judet a marilor lanturi de retail. Deja citeva companii de renume si-au atins tinta de a avea un magazin in Braila, dat fiind faptul ca aveau in plan astfel de investitii in toate orasele cu peste 200.000 de locuitori. Astfel, in 2007, "au pus piciorul" in Braila "Carrefour", "PIC" si "Plus", hypermarketuri cu spatii de vinzare si galerii comerciale de zeci de mii de metri patrati. Acest lucru a insemnat investitii de milioane de euro si crearea de mii de locuri de munca.
Si planurile investitionale nu se opresc aici intrucit, in acest an, doua dintre magazinele amintite mai devreme, mai precis "Plus" si "Carrefour", au de gind sa deschida cite un nou centru de vinzare. Acestor doua proiecte li se adauga si cele ale companiilor care administreaza lanturile de retail "Sellgross", "Koufland", "Bricostore" si "Media Galaxy". De altfel, ultimele doua au deja in diferite stadii de constructie spatii in Centrul Comercial "European Retail Park Braila", din localitatea Chiscani unde in decembrie a fost deschis "Carrefour", iar termenul de finalizare este toamna lui 2008.
Tot la Chiscani se va construi si un Mall pe o suprafata de 27.000 de mp. Printre firmele care isi vor comercializa produsele in incinta acestuia se numara: "House of Art", "Casino", "Prestige", "Kenvelo", "Jolidon", "Spider", "Service", "Unicredit", "Otter", "Nike", "Renault", "Mondex", "Leonardo", "Lee Cooper" etc. "European Retail Park Braila" este cea mai mare investitie postrevolutionara realizata in judetul Braila.
In acelasi timp, lucrarile de constructie sint in stadiu avansat si pentru "Plus II", "Koufland" si "Sellgross". Astfel, pentru acest an sint prognozate nu mai putin de 5 inaugurari de hypermarketuri, fapt ce intregeste "echipa" gigantilor de pe piata de re