Riscul de a pierde exclusivitatea asupra curselor de pe Otopeni a făcut ca fima să se orienteze puternic spre Bucureşti.. Grupul de companii Rodell, care deţinea una dintre cele mai vechi firme Riscul de a pierde exclusivitatea asupra curselor de pe Otopeni a făcut ca fima să se orienteze puternic spre Bucureşti..
Grupul de companii Rodell, care deţinea una dintre cele mai vechi firme de taximetrie din Capitală, şi-a vândut, la sfârşitul anului trecut, afacerea companiei Fly Taxi, cea care deţine exclusivitate pentru cursele de la Aeroportul Otopeni.
Sfârşitul anului 2007 a adus primele mişcări pe piaţa taximetriei din Capitală. Concurenţa din ce în ce mai acerbă, dublată de noile reglementări legislative, ce vor intra în vigoare chiar de la începutul acestui an, au făcut ca unele firme de taximetrie să renunţe la cota de piaţă deţinută, preferând să-şi vândă efectiv afacerea.
În schimb, alte companii dovedesc că au planuri de dezvoltare, sperând că, prin achiziţia unora dintre concurenţi, poziţionarea pe piaţă să devină tot mai stabilă.
Este cazul companiei Fly Taxi, care a decis să atace piaţa curselor din interiorul Capitalei. Noile noutăţi ce vor fi aduse legii taximetriei începând cu acest an de Executiv vor avea ca efect, în mod indirect printre altele, şi spargerea monopolului deţinut de Fly Taxi la Aeroportul Otopeni. Acest lucru a dus la reorientarea politicii companiei spre cursele din interiorul Bucureştiului.
Dezvoltare prin achiziţii
Numai că, pentru acest lucru, firma avea nevoie de o creştere garantată a numărului de licenţe şi, automat, de mai multe autoturisme. Lipsa acută de licenţe de transport în regim de taximetrie de la nivelul autorităţilor locale exprimată de foarte mult timp prin liste lungi de aşteptare a dus direct la achiziţia unei alte companii de taximetrie.
"Este adevărat că în ult