Comercializarea Loganului a ajutat Renault sa atinga din nou o crestere a vanzarilor în 2007. Loganul, a devenit cel mai popular model al companiei, înregistrand 360 000 de unitati vandute, informeaza Financial Times, citat de Rador. Regiunea cu cea mai rapida crestere a grupului Renault a fost Europa de Est, vanzarile din Rusia, Romania si Ucraina crescand cu mai mult de o treime.
Vanzarile totale ale grupului Renault au crescut în 2007 cu 2,2%, pana la 2,49 milioane de unitati. Totusi, pe piata europeana occidentala, unde sunt vandute 65% dintre produsele sale, vanzarile au scazut cu 4%. Aceasta scadere este totusi o îmbunatatire fata de 2006, cand vanzarile pe aceasta piata au scazut cu 8,7%.
Loganul, masina low-cost a firmei Renault, care se comercializeaza la un pret situat între 5 800 - 7 600 de euro (8 566 - 11 225 de dolari), a fost cel mai popular model al companiei, înregistrand 360 000 de unitati vandute. Aproximativ 15% dintre vehiculele vandute de grupul Renault sunt Loganuri, disponibile în variantele Logan, Logan MCV si Logan VAN si - începand de anul acesta - Logan Pick-Up.
Regiunea cu cea mai rapida crestere a grupului Renault a fost Europa de Est, vanzarile din Rusia, Romania si Ucraina crescand cu mai mult de o treime. Rusia, Romania si Coreea de Sud - unde Renault a preluat operatiunile de productie auto ale companiei Samsung - sunt singurele state din afara Europei Occidentale unde Renault vinde peste 100 000 de vehicule anual. Comercializarea Loganului a ajutat Renault sa atinga din nou o crestere a vanzarilor în 2007. Loganul, a devenit cel mai popular model al companiei, înregistrand 360 000 de unitati vandute, informeaza Financial Times, citat de Rador. Regiunea cu cea mai rapida crestere a grupului Renault a fost Europa de Est, vanzarile din Rusia, Romania si Ucraina crescand cu mai mult de o treime.