Desi 112 este un numar de urgenta care trebuie apelat numai atunci cind o persoana are o problema de viata si de moarte, mii de braileni continua sa sune la acest numar doar pentru a se distra. Majoritatea sint tineri teribilisti, lipsiti de educatie, care probabil au prea mult timp liber si care nu constientizeaza faptul ca in timp ce ei fac glume proaste, unele persoane au cu adevarat probleme si solicita sprijinul institutiilor abilitate sa intervina pentru apararea vietilor si bunurilor.
Pe parcursul anului 2007, la Biroul 112 Braila s-au inregistrat peste 570.000 de apeluri, dintre acestea, mai putin de 85.000 au fost reale, restul fiind alarme false sau chiar injurii aduse operatorilor. In procente inseamna ca 85% dintre apelurile primite in cursul unei luni sint false, si numai 15% reprezinta urgente, dintre acestea 5% fiind apeluri de informare. Fie ca suna de curiozitate, sa afle cum functioneaza sistemul, sau pentru ca pur si simplu nu au ce face si vor sa vorbeasca cu cineva, falsii informatori sint de obicei "mirositi" de operatoare, care nu au nevoie decit de citeva secunde pentru a-si da seama cu cine au de-a face. Cind i se raspunde, apelantul fie o injura pe operatoare, fie incearca sa porneasca o discutie cu aceasta, iar unii, de atita sunat, incep chiar sa le recunoasca vocile. Recordul la apeluri false, in anul 2007, este detinut de o persoana care a sunat de 2.132 de ori, de pe un numar de cartela. Apelantul, care este mai mult ca sigur un copil, a ramas insa neidentificat, si nu pentru ca nu s-ar putea face asta. Dar pentru ca nu a trimis pe nimeni pe piste false, ci doar s-a distrat la telefon, nu poate fi tras la raspundere. Pe locul doi la glume proaste prin 112 se situeaza un brailean care a dat 1.350 de apeluri, de la un telefon public, iar pe locul trei este un alt teribilist, care a apelat numarul de urgenta de 750 de ori, tot d