Valoarea totala a pietei de comert electronic cu plata online prin card a crescut in 2007 cu 263% fata de anul 2006, atingand suma de 34,8 milioane euro si un numar de 449.000 de tranzactii, conform RomCard. Magazinele online romanesti care folosesc solutia ePayment au inregistrat un total de 344.000 tranzactii, cu o valoare totala de 29,5 milioane de euro.
Cresterea concurentei pe piata, planurile de dezvoltare si schimbarea comportamentului consumatorului care devine din ce in ce mai pretentios, au determinat companiile sa caute noi metode si canale prin care sa isi poata creste vanzarile iar mediul online ofera oportunitati interesante. Posibilitatea de a promova produse si de a oferi servicii cu valoare adaugata, la costuri reduse, catre un public variat dar direct interesat sau, din alt punct de vedere, posibilitatea de a dezvolta un business propriu chiar si cu investitii mai mici sunt doar cateva din avantajele mediului online care nu pot fi ignorate. Ca urmare in 2007 am asistat la intrarea in acest sector a unor companii cu un portofoliu important de clienti, alaturi de cresterea puternica a numarului de magazine online.
„Principala realizare in 2007 este aceea ca mediul online si-a aratat adevaratul potential. Avem clienti care au inceput sa lucreze cu noi in 2007 si care si acum inregistreaza un importantant procent din vanazari prin canalul online iar strategia de dezvoltare a intregii companii este chiar dictata de oportunitatile, competitia si obiectivele online. Este loc pentru toata lumea si pentru jucatorii mari, care cauta noi metode de dezvoltare si pentru tinerii antreprenori. Atat timp cat oferi profesionalism, nu dezamagesti si ai o strategie corecta, succesul nu are cum sa nu vina”, declara Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.
Cea mai buna perioada a anului, a fost, in mod traditional, ultimul trimestru. Astfel in p