McDonald"s planuieste sa ii faca o apriga concurenta gigantului Starbucks. Compania va deschide propria versiune de cafenele in fiecare dintre cele 14.000 de restaurante de pe teritoriul SUA. Cafenelele vor servi bauturi precum caffe latte, moccacino, espresso si chiar o versiune proprie de frapuccino, produsul cel mai important al celor de la Starbucks.
Conform Wall Street Journal, bauturile vor costa cu 60 de centi mai putin decat cele din cafenelele Starbucks. Acest lucru ar putea duce la un adevarat razboi al preturilor intre cei doi giganti ai fast-food-ului.
McDonald"s spera ca vanzarea bauturilor cofeinizate sa aduca anual un profit de un miliard de dolari.
Adaugarea acestui tip de bauturi in meniul McDonald"s este primul pas major in imbunatatirea serviciilor restaurantelor, in ultimii 30 de ani.
McDonald"s planuieste sa ii faca o apriga concurenta gigantului Starbucks. Compania va deschide propria versiune de cafenele in fiecare dintre cele 14.000 de restaurante de pe teritoriul SUA. Cafenelele vor servi bauturi precum caffe latte, moccacino, espresso si chiar o versiune proprie de frapuccino, produsul cel mai important al celor de la Starbucks.
Conform Wall Street Journal, bauturile vor costa cu 60 de centi mai putin decat cele din cafenelele Starbucks. Acest lucru ar putea duce la un adevarat razboi al preturilor intre cei doi giganti ai fast-food-ului.
McDonald"s spera ca vanzarea bauturilor cofeinizate sa aduca anual un profit de un miliard de dolari.
Adaugarea acestui tip de bauturi in meniul McDonald"s este primul pas major in imbunatatirea serviciilor restaurantelor, in ultimii 30 de ani.