Se da o tara: Romania. Se da o capitala “europeana”: Bucuresti. Se da o multinationala: UPC. Multinationala ofera servicii telecom in Bucuresti, capitala Romaniei. Servicii atit de profesionale, incit clientul asteapta cite o saptamina pina i se rezolva problemele, daca i se vor rezolva vreodata, scrie Subiectiv.ro
Povestea incepe la data de 3 ianuarie 2008, la un an dupa ce Romania este declarat stat “european” cu acte-n regula, desi nu se cunoaste ca face parte din UE nici cu buletinu-n mina. Cel putin la capitolul servicii, unde nici daca ai da cu parul nu s-ar imbunatati. Desi avem pretentii de civilizatie europeana, ne limitam doar la a ne lauda cu ele. Realitatea, insa, e cit se poate de romaneasca.
Se da UPC, un provider de servicii triple-pay altfel serios, mai putin pe meleagurile carpato-danubiano-pontice, unde doar pretentiile il fac sa semene cu o multinationala. De la servicii pentru care platesti mai mult decit face, chestie explicabila prin lipsa competitiei in unele zone ale Bucurestiului, si pina la client-service unde nu esti bagat in seama cite o saptamina, ajungi sa te intrebi daca merita sa-ti mai faci nervi.
Telefoane
La prima zapada mai serioasa peste Bucuresti, intr-un oarecare bloc din buricul tirgului, niciunul dintre cele trei servicii asigurate de UPC nu a mai fost functional: intii a picat internetul si telefonia, dupa care, la scurt timp, s-a dus si cablul. Locatarii suna la serviciul clienti, fac sesizari. Trec aproape trei zile si nu se intimpla nimic: “Se fac lucrari in zona, se rezolva in cursul zilei de astazi“, se promite citeva zile la rind. Ramin doar promisiunile.
Vineri seara se promite marea si sarea. Se alege praful de promisiuni. Simbata dimineata nu merge nimic. Se suna la relatii cu clientii, se explica situatia, se transmite clientului ca a fost notata sesizarea, se v