Afişele mari care indică „Oferte promoţionale“ au împânzit vitrinele magazinelor din toată ţara. Deşi mai este o săptămână până la începerea sezonului oficial de solduri, comercianţii au scăzut deja preţurile la hainele groase. Sursa: Andrei Spirache
Deşi mai e o săptămână până la începerea sezonului oficial de solduri, comercianţii au scăzut deja cu procente semnificative preţurile la hainele groase. Capitala şi oraşele mari sescufundă în paradisulreducerilor. Încă dedinainte de Sărbători,magazinele au început să-şi atragăclienţii cu afişe mari pe care scria„Oferte promoţionale“. Toateastea pentru că stocurile detoamnă trebuie lichidate cât mairepede, astfel încât colecţiileurmătoare să-şi primească loculpe rafturi. Iar dacă nu vă grăbiţiacum, până la 15 ianuarie - cândeste declarat deschis şi din punctde vedere legal sezonulreducerilor -, riscaţi să nu maigăsiţi în magazine decât rămăşiţeale colecţiei de toamnă-iarnă aanului trecut.
În timpul ăsta, marilemagazine şi case de modă dinstrăinătate şi-au redus preţurileîncă de aproximativ douăsăptămâni în urmă.
BSB, Mango, Polo Garage, IlPasso, House of Art, Puma, Lotto,I.D. Sarrieri, Levi’s, Kenvelo,Swarovsky şi multe alte magazinese întrec în dimensiunea afişelorşi mai ales în mărimea procentuluide reducere a preţurilor. De la10% până la 70%, hainele,pantofii, accesoriile, bijuteriile,toate sunt mai ieftine şi „vorafară“ din magazin.
„Le mai dau şi prietenelor“
Complexul comercial UnireaShopping Center, din centrulBucureştiului, s-a transformatîntr-un muşuroi de furniciharnice. Ieşiţi cu mic-cu mare lacumpărături, bucureştenii, dar şioaspeţii lor de peste hotare s-augrăbit să mai prindă câte ceva dinmarfa scoasă la preţ redus.
La magazinul Fox, din Unirea,agitaţia depăşea media celorlaltemagazine, deşi procentul dereducere nu era de 100%, ci„do