Tot mai multi romani incep sa inlocuiasca mesele copioase cu produse dietetice, lucru demonstrat de numarul mare al suplimentelor dietetice cumparate din magazinele romanesti.
Potrivit Asociatiei Producatorilor de Suplimente Alimentare si Dietetice, in ultimii trei ani, Romania a raportat o crestere anuala a acestei piete cu peste 20%.
Pe plan mondial, vanzarile de produse dietetice au urcat in ultimii ani pana la valoarea de 50 de miliarde de dolari. Cea mai spectaculosa crestere s-a inregistrat insa in Turcia, unde in mai putin de 10 ani, piata produselor dietetice a urcat de la 8,1 milioane dolari la 195 milioane dolari, in 2006.
Tot mai multi romani incep sa inlocuiasca mesele copioase cu produse dietetice, lucru demonstrat de numarul mare al suplimentelor dietetice cumparate din magazinele romanesti.
Potrivit Asociatiei Producatorilor de Suplimente Alimentare si Dietetice, in ultimii trei ani, Romania a raportat o crestere anuala a acestei piete cu peste 20%.
Pe plan mondial, vanzarile de produse dietetice au urcat in ultimii ani pana la valoarea de 50 de miliarde de dolari. Cea mai spectaculosa crestere s-a inregistrat insa in Turcia, unde in mai putin de 10 ani, piata produselor dietetice a urcat de la 8,1 milioane dolari la 195 milioane dolari, in 2006.