- Cultural - nr. 5 / 9 Ianuarie, 2008 Nici nu a inceput anul bine ca anumite personaje din Teatrul National din Targu-Mures dau semne de agitatie, in pregatirea… operei de trei parale, titlu predestinat emotiilor (sa nu zicem trac) la gandul primirii de catre presa a unui nou esec. Nu se stie unde gasesc uni pe acei indivizi goniti de pretutindeni si neaveniti, pentru a-i lasa sa se "desfasoare". Un exemplu fiind Mihai Raducu, refugiat, dupa cum aflam din surse sigure, pe care nu intelegem cine l-a invitat si de ce in Teatrul (totusi) National din Targu-Mures, CV-ul sau continand doar roluri episodice la Targoviste si in alte locuri despre care nu s-a prea auzit. "Individul" s-a "remarcat" pana acum doar in randul populatiei pestrite a carciumilor, in a strica festivalul lui Nicu Mihoc (cu un lautar de breasla, Ion Ritiu), deranjand si lansarea cartii lui Ion Potolea de la Teatrul National. Singurul comportament decent al "refugiatului" a fost la inmormantarea lui Ion Fiscuteanu, de unde a lipsit insa, cu totul nemotivat, directorul Cristian Ioan. Pe acesta l-am intreba: de ce, in loc sa invite cu contract persoane carora le este dator, fiindca ii sunt loiale si i-au fost cu adevarat foarte apropiate in tinerete, cum ar fi mari actori precum Marina Procopie (proaspat casatorita la… 46 de ani), accepta "resturi" de care nu s-a auzit nicaieri, de parca Teatrul din Targu-Mures ar fi unul de genul celui din Turda. Ma rog, daca unii asa il considera, sa nu se mire ca sunt ocoliti de toti criticii, atat locali, cat si centrali (fiindca, vorba Ludmilei Patlanjoglu, acestia functioneaza in breasla "ca o masonerie"). IOANA FLOREA - Cultural - nr. 5 / 9 Ianuarie, 2008 Nici nu a inceput anul bine ca anumite personaje din Teatrul National din Targu-Mures dau semne de agitatie, in pregatirea… operei de trei parale, titlu predestinat emotiilor (sa nu zicem trac) la gandul primir