Tiberiu Urdăreanu (foto), preşedintele grupului UTI, ne-a declarat că se încearcă muşamalizarea incidentului din 30 decembrie 2007, de pe Aeroportul Otopeni, şi "scoaterea operatorului din turnul de control ca fiind nevinovat". Autoutilitara care a intrat în coliziune cu avionul Tarom, Boeing 737, aparţine companiei rezultate din asocierea UTI-Gemmo. UTI este firma omului de afaceri Tiberiu Urdăreanu, iar Gemmo este o companie italiană care se ocupă de mentenanţa pe mai multe aeroporturi din lume. Pe Otopeni, UTI-Gemmo execută lucrări de reparaţie şi întreţinere a echipamentelor şi instalaţiilor aferente sistemului de balizaj aeroportuar.
Tiberiu Urdăreanu (foto), preşedintele grupului UTI, ne-a declarat că se încearcă muşamalizarea incidentului din 30 decembrie 2007, de pe Aeroportul Otopeni, şi "scoaterea operatorului din turnul de control ca fiind nevinovat".
Autoutilitara care a intrat în coliziune cu avionul Tarom, Boeing 737, aparţine companiei rezultate din asocierea UTI-Gemmo. UTI este firma omului de afaceri Tiberiu Urdăreanu, iar Gemmo este o companie italiană care se ocupă de mentenanţa pe mai multe aeroporturi din lume. Pe Otopeni, UTI-Gemmo execută lucrări de reparaţie şi întreţinere a echipamentelor şi instalaţiilor aferente sistemului de balizaj aeroportuar.
LUCRU LA LAMPI. În legătură cu echipa de intervenţie de la balizaj, care a operat pe pistă în momentul accidentului, Urdăreanu ne-a declarat: "Operatorul din turnul de control le-a comunicat oamenilor noştri că pot intra pe pistă pentru a curăţa lămpile de balizaj. În mod normal, în condiţii de trafic, între două decolări, când pista este liberă, echipa noastră lucrează la reparaţii. Aşadar, au plecat două maşini şi patru oameni. În momentul incidentului, echipa lucra la lămpi. Maşinile aveau motoarele pornite şi girofarele aprinse, pentru că aşa cere