Unele dintre site-urile profilate pe continut video si-au dublat audienta de la inceputul lui octombrie cand a inceput greva scenaristilor si pana in prezent, arata un studiu al Nielsen Online citat de BBC.
Conform Pew Internet & American Life Project, o organizatie care studiaza impactul internetului asupra societatii americane, aproape jumatate (48%) dintre utilizatorii de internet americani au vizitat, in 2007, un site video.
Intr-o zi tipica, 15 % dintre acestia fie vizionau, fie postau un film pe un astfel de site.
Multi americani s-au orientat catre continutul video oline dupa ce multe dintre programele de televiziune au fost suspendate odata cu inceperea grevei scenaristilor.
Efectul imediat a fost cresterea cu 18% a YouTube dar si cresterea specaculoasa a unor site-uri video proaspat aparute, cum este cazul cu Crackle care inregistra, in septembrie si octombrie, o audienta de 1,2 milioane utilizatori, pentru a ajunge, in noiembrie si decembrie, la 2,4 milioane utilizatori.
70% dintre tinerii sub 30 de ani folosesc astfel de site-uri.
54 % dintre americani dispun in propria casa de o conexiune internet de mare viteza, fata de 45 % cati aveau o astfel de conexiune anul trecut, conform Pew Internet Project.
Un alt efect a fost generarea de mai multe materiale video amatoare, ale utilizatorilor. Acelasi studiu arata ca 22% dintre americani isi fac propriile filme, dintre care 14% le posteaza pe site-uri profilate pe video.
Unele dintre site-urile profilate pe continut video si-au dublat audienta de la inceputul lui octombrie cand a inceput greva scenaristilor si pana in prezent, arata un studiu al Nielsen Online citat de BBC.
Conform Pew Internet & American Life Project, o organizatie care studiaza impactul internetului asupra societatii america