» Executivul Primariei Capitalei nu a reusit sa impuna proiectul privind ridicarea masinilor parcate neregulamentar.
» Majoritatea consilierilor generali au amanat de mai multe ori supunerea la vot a proiectului.
» Numai in sectorul 3 autovehiculele stationate aiurea pe carosabil pot fi ridicate.
Masinile parcate pe a doua banda de circulatie au creat multe probleme in trafic in ultimele zile, iar soferii au ajuns sa nu se mai teama nici macar de dosarele penale cu care ii ameninta Politia.
Ei profita de faptul ca edilii nu au aprobat inca o reglementare valabila la nivelul intregii Capitale care sa permita ridicarea masinilor parcate ilegal pe carosabil si eliberarea lor in schimbul unor taxe usturatoare. Majoritatea consilierilor generali au decis, la ultimele sedinte, amanarea proiectului respectiv. Viceprimarul Murgeanu a pus aceasta pe seama faptului ca anul trecut a fost un an preelectoral, iar alesii nu au vrut sa se puna rau cu populatia.
Consilierii au gasit alte motive, de genul "proiectul necesita o analiza aprofundata".
Proiect amanat
In ultimele luni, proiectul privind ridicarea, transportul si depozitarea vehiculelor stationate neregulamentar pe partea carosabila a drumurilor publice a fost amanat de mai multe ori in sedintele CGMB. Propus de executivul Primariei Capitalei, proiectul nu a fost pe placul majoritatii consilierilor generali.
Acestia au gasit tot felul de pretexte pentru a-l amana. De exemplu, Comisia Juridica si de Disciplina a Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB), condusa de Mircea Valentin, a decis, la sfarsitul anului 2006, amanarea proiectului pentru ca "necesita o analiza aprofundata si dezbatere publica". Un an mai tarziu, Comisia juridica a decis amanarea din nou a proiectului pentru ca nu se specifica, la unul dintre articole, care sunt autoritatile