Un numar de 31 de pasageri au decolat joi spre statiunea egipteana Hurghada cu o intarziere de aproape 22 de ore de pe Aeroportul International "Cluj-Napoca", arata NewsIn.
In seara zilei de miercuri, cei 31 de pasageri au fost cazati in Cluj la Hotel Sport, iar joi au fost transportati inapoi la aeroport, de unde trebuiau sa plece in jurul orei 10.
"Nemultumirea pasagerilor a inceput in dimineata zilei de 10.01.2008, cand s-a constatat ca la ora inaintata pentru decolarea de pe aeroportul Cluj-Napoca, aeronava companiei inca nu decolase din Egipt, fiind informati ca nu pot renunta la cursa sau ca nu li se restituie contravaloarea unei zile de sejur sau ca nu li se prelungeste sejurul cu o zi", arata un comunicat de presa.
Pasagerii care vor petrece un sejur de sapte zile in Egipt, pentru care au platit circa 1.000 de euro, au fost sfatuiti sa depuna sesizari scrise, la intoarcerea din calatorie, la oficiile judetene pentru protectia consumatorilor cu privire la neplacerile cauzate de intarzieri.
Cursa spre Hurghada a decolat de pe Aeropotul International "Cluj-Napoca" in jurul orei 16.45, urmand o escala la Bucuresi, iar mai apoi aterizarea la destinatie.
Un numar de 31 de pasageri au decolat joi spre statiunea egipteana Hurghada cu o intarziere de aproape 22 de ore de pe Aeroportul International "Cluj-Napoca", arata NewsIn.
In seara zilei de miercuri, cei 31 de pasageri au fost cazati in Cluj la Hotel Sport, iar joi au fost transportati inapoi la aeroport, de unde trebuiau sa plece in jurul orei 10.
"Nemultumirea pasagerilor a inceput in dimineata zilei de 10.01.2008, cand s-a constatat ca la ora inaintata pentru decolarea de pe aeroportul Cluj-Napoca, aeronava companiei inca nu decolase din Egipt, fiind informati ca nu pot renunta la cursa sau ca nu li se restituie contravalo