Ce ati putea sa faceti cu 2,7 milioane de dolari? V-ati putea cumpara un Bugatti Veyron si v-ar mai ramane bani frumosi sau o vila mai modesta in Malibu sau...ati putea cumpara 30 de secunde de publicitate la televiziunea FOX. Nu va speriati, preturile sunt numai pentru seara in care se va difuza Super Bowl, dar chiar si la aceasta suma s-au vandut 62 din cele 63 de calupuri de publicitate, de cate 30 de secunde. Anul acesta va exista si o premiera: publicitate la detergenti in miezul ce
Ce ati putea sa faceti cu 2,7 milioane de dolari? V-ati putea cumpara un Bugatti Veyron si v-ar mai ramane bani frumosi sau o vila mai modesta in Malibu sau...ati putea cumpara 30 de secunde de publicitate la televiziunea FOX. Nu va speriati, preturile sunt numai pentru seara in care se va difuza Super Bowl, dar chiar si la aceasta suma s-au vandut 62 din cele 63 de calupuri de publicitate, de cate 30 de secunde.
Anul acesta va exista si o premiera: publicitate la detergenti in miezul celui mai masculin eveniment sportiv din SUA. Este vorba de Tide, cel mai bine vandut detergent din Statele Unite, al carui cont de advertising este gestionat de gigantul Saatchi&Saatchi.
Alte brand-uri care isi vor regasi numele in cele 30 de secunde apartin grupurilor Anheuser-Busch, Coca-Cola, FedEx, General Motors, PepsiCo, Toyota Motor precum si mai multor studiouri de film.
De asemenea, o regula general valabila in calupurile publicitare din timpul Super Bowl este aceea de a realiza un spot publicitar inedit, plin de celebritati si imagini spectaculoase. Traditia a lansat-o compania Apple in 1984, cu videoclipul publicitar „1984”, devenit un clasic in lumea advertising-ului.
Data: 11 ianuarie 2008
Sursa: FOX News