5% dintre elevii care au susţinut la sfârşitul anului trecut tezele naţionale au fost total nemulţumiţi de corectarea lucrărilor. Deşi numărul celor care nu au apreciat modul în care au fost evaluaţi este mult mai mare, 439 de elevi s-au simţit atât de neîndreptăţiţi, încât au depus contestaţii. Ieri, după expirarea termenului limită, Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Braşov a numărat 439 de cereri – atât din partea de elevilor de clasa a VII-a, cât şi din partea celor de a VIII-a.
Astfel, la clasa a VII-a au fost depuse 112 cereri de recorectare pentru Limba şi literatura română, de departe cele mai multe. De exemplu, pentru corectura de la Matematică nu au fost depuse decât 19 – plus alte două la Limba maternă. Cele mai puţine au fost depuse la Germană. 214 elevi de clasa a VIII-a au depus contestaţii la română, iar alţi 47 la Matematică – plus alte trei la lucrările scrise în limbile materne. Corectarea lucrărilor la Istorie a fost contestată în 27 de cazuri, iar la Geografie în 11 cazuri. Un singur elev a contestat modul în care i-au fost evaluate cunoştinţele de Limba germană.
„Contestaţiile au sosit din întreg judeţul şi sunt destul de puţine. Luni, elevii vor primi rezultatele la contestaţii, luându-se în calcul diferenţele mai mari de jumătate de punct”, a spus Vasilica Diaconu, inspector şcolar general adjunct. 5% dintre elevii care au susţinut la sfârşitul anului trecut tezele naţionale au fost total nemulţumiţi de corectarea lucrărilor. Deşi numărul celor care nu au apreciat modul în care au fost evaluaţi este mult mai mare, 439 de elevi s-au simţit atât de neîndreptăţiţi, încât au depus contestaţii. Ieri, după expirarea termenului limită, Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Braşov a numărat 439 de cereri – atât din partea de elevilor de clasa a VII-a, cât şi din partea celor de a VIII-a.
Astfel, la clasa a VII-a au fost depuse 112 c