Expus discret de catre italieni la standul acestora din cadrul Salonului Auto International din Detroit, Ferrari 430 Biofuel Concept nu a beneficiat e o lansare pompoasa sau de o conferinta de presa, asa cum se intampla cu aproape orice concept, dar cu toate acestea a atras privirile.
Trecerea pe un biocombustibil ce are ca materie prima cerealele, renuntand astfel la clasicul combustibil, nu inseamna neaparat si o pierdere a puterii, ba chiar dimpotriva, etanolul ii furnizeaza automobilului un plus de 10 CP, un cuplu cu 4% mai mare si un consum cu 5% mai redus, o valoare cu totul si cu totul nesemnificativa, gandindu-ne ca pretul unui Ferrari nu este unul mic.
Cu toate acestea, acest concept este departe de a ajunge pe linia de productie, dar este asul din maneca" pentru italieni pentru o viitoare perioada in care automobilele propulsate de biocombustibili vor avea mai multi clienti.
Cristi Gnaticov
Expus discret de catre italieni la standul acestora din cadrul Salonului Auto International din Detroit, Ferrari 430 Biofuel Concept nu a beneficiat e o lansare pompoasa sau de o conferinta de presa, asa cum se intampla cu aproape orice concept, dar cu toate acestea a atras privirile.
Trecerea pe un biocombustibil ce are ca materie prima cerealele, renuntand astfel la clasicul combustibil, nu inseamna neaparat si o pierdere a puterii, ba chiar dimpotriva, etanolul ii furnizeaza automobilului un plus de 10 CP, un cuplu cu 4% mai mare si un consum cu 5% mai redus, o valoare cu totul si cu totul nesemnificativa, gandindu-ne ca pretul unui Ferrari nu este unul mic.
Cu toate acestea, acest concept este departe de a ajunge pe linia de productie, dar este asul din maneca" pentru italieni pentru o viitoare perioada in care automobilele propulsate de biocombustibili vor avea mai multi clienti.
@N_