Romanii fumeaza in total cinci milioane de pachete de tigari zilnic, se afirma intr-un comunicat emis de Nicorette. 89 la suta dintre fumatorii din Romania intentioneaza sa reduca sau sa renunte complet la fumat, un fumator incercand in medie, de 4,8 sa renunte la fumat.
Recent Nicorette a lansat pe piata din Romania o campanie de promovare a marcii, ce detine la nivel mondial o cota de piata de 54 la suta.
"Competitorii Nicorette sunt marcile de tigari, care beneficiaza de un sprijin infinit mai mare. Bugetul nostru nu se compara cu bugetele investite in promovare de companiile producatoare de tigari iar campania pentru Nicorette este una strict educationala", a spus Mihai Ciobanu, manager-ul diviziei de medicamente OTC de la Johnson & Johnson.
Romanii fumeaza in total cinci milioane de pachete de tigari zilnic, se afirma intr-un comunicat emis de Nicorette. 89 la suta dintre fumatorii din Romania intentioneaza sa reduca sau sa renunte complet la fumat, un fumator incercand in medie, de 4,8 sa renunte la fumat.
Recent Nicorette a lansat pe piata din Romania o campanie de promovare a marcii, ce detine la nivel mondial o cota de piata de 54 la suta.
"Competitorii Nicorette sunt marcile de tigari, care beneficiaza de un sprijin infinit mai mare. Bugetul nostru nu se compara cu bugetele investite in promovare de companiile producatoare de tigari iar campania pentru Nicorette este una strict educationala", a spus Mihai Ciobanu, manager-ul diviziei de medicamente OTC de la Johnson & Johnson.