S-au supraapreciat şi au pierdut. Deşi aşteptau să le aducă puncte în plus, 40% din contestaţiile depuse de elevii braşoveni după tezele cu subiect unic le-au adus acestora note mai mici. Profesorii care au recorectat lucrările au ajuns la concluzia că, într-adevăr, prima corectură nu a fost corectă, lucrările fiind supraapreciate.
Din cele 439 de contestaţii depuse la nivelul judeţului Braşov, 197 au fost admise, iar 242 au fost respinse, nefiind întemeiate. Cele mai multe contestaţii respinse au fost la Limba şi literatura română, dat şi fiind faptul că la această materie au fost depuse cele mai multe cereri de recorectare. Din cele 59 de lucrări recorectate la Limba română – clasa a VII-a - , 35 au fost mai bine notate, iar 24 au primit mai puţine puncte. La clasa a VIII-a, lucrările depunctate (59) au fost mai multe decât cele punctate în plus – 47. Vasilica Diaconu, inspector şcolar judeţean adjunct a precizat că diferenţa între corecturi au fost în unele cazuri mai mari de jumătate de punct, ajungând până la un punct. S-au supraapreciat şi au pierdut. Deşi aşteptau să le aducă puncte în plus, 40% din contestaţiile depuse de elevii braşoveni după tezele cu subiect unic le-au adus acestora note mai mici. Profesorii care au recorectat lucrările au ajuns la concluzia că, într-adevăr, prima corectură nu a fost corectă, lucrările fiind supraapreciate.
Din cele 439 de contestaţii depuse la nivelul judeţului Braşov, 197 au fost admise, iar 242 au fost respinse, nefiind întemeiate. Cele mai multe contestaţii respinse au fost la Limba şi literatura română, dat şi fiind faptul că la această materie au fost depuse cele mai multe cereri de recorectare. Din cele 59 de lucrări recorectate la Limba română – clasa a VII-a - , 35 au fost mai bine notate, iar 24 au primit mai puţine puncte. La clasa a VIII-a, lucrările depunctate (59) au fost mai multe decât cele pu