Cele doua echipe si-au prezentat monoposturile pentru 2008 si ambaleaza deja motoarele in sesiunile de antrenamente din Spania
Mai avem doua luni pana cand, pe 16 martie, la Melbourne, se va da startul noului sezon in Formula 1. Normal, a inceput agitatia, se ambaleaza motoarele, iar acem este "sezonul" prezentarilor noilor monoposturi, acolo unde este cazul.
Cinci echipe, Ferrari, BMW Sauber, Honda, Red Bull si Super Aguri, sunt cele care si-au pastrat aceeasi piloti si in sezonul 2008 al Formulei 1. Cinci nume noi se afla la primul lor sezon intreg ca piloti oficiali: brazilianul Nelson Piquet Jr. la Renault, japonezul Kazuki Nakajima la Williams, germanul Timo Glock la Toyota, francezul Sebastian Bourdais si germanul Sebastien Vettel la Toro Rosso. Finlandezul Kimi Raikkonen va purta nr. 1 pe monopostul sau Ferrari, in calitate de campion mondial, in timp ce Lewis Hamilton (McLaren) va avea nr. 22, din cauza retrogradarii echipei sale pe locul 11 in clasamentul constructorilor ca urmare a afacerii de spionaj de la Ferrari.
Ferrari si-a prezentat monopostul F2008
Una dintre cele mai "grabite" echipe a fost Ferrari, campioana mondiala in 2007 la piloti si la constructori, care deja si-a prezentat, la sediul de la Maranello, noul monopost pentru sezonul 2008, numit F2008. Este vorba de cea de-a 54-a versiune a monopostului "calutului cabrat", al carui nume de cod este "659".
Principala noutate a F2008 este amplasarea unui sistem electronic de control (SECU), toate monoposturile trebuind sa fie echipate cu acest sistem din sezonul viitor. Printre alte elemente care trebuie schimbate la nivelul regulamentului figureaza cutiile de viteza, care vor trebui utilizate timp de patru Grand Prix-uri, precum si alte echipamente de securitate, in special castile purtate de piloti. Au fost retrase mai multe elemente care ajutau la conduce