- Politic - nr. 9 / 15 Ianuarie, 2008 Ca formatiunile politice au intrat, odata cu anul 2008, in febra campaniei electorale pentru alegerile locale, nu mai reprezinta un secret pentru nimeni. Ca, in acest sens, si-au desemnat, chiar si in mod cu totul neoficial, pe principiul publicitatii "din gura in gura", candidatii, iarasi nu mai este de domeniul zvonurilor. Seful democratilor, Dorin Florea, emite toate semnalele posibile ca il preocupa reocuparea fotoliului de edil-sef, iar Borbély László pare a fi solutia castigatoare aleasa de UDMR. In schimb, celalalt partid care emite pretentii la Primaria Targu-Mures, PSD, nu pare a fi preocupat peste masura de desemnarea unui candidat si de popularizarea lui. Dimpotriva, dupa ce, in urma cu mai bine de un an, mai-marii organizatiei judetene a social-democratilor declarau cu emfaza ca vor face tot posibilul ca numele pretendentului sa fie cunoscut cu cel putin 9-12 luni inaintea alegerilor, acum, inainte cu mai putin de 6 luni pana la alegeri, "se fac ca ploua". Nimeni nu pare a-si dori sa se bata cu Florea si Borbély, iar desemnarea cuiva pentru a duce aceasta cruce seamana mai mult cu o povara decat cu o oportunitate. Totusi, PSD a luat o decizie in privinta alegerilor: l-a numit pe Bogdan Buda, in prezent cancelarul PSD Mures, responsabilul cu buna functionare a departamentelor structurii, in functia de director de campanie electorala, adica omul care se va ocupa de intreaga organizare si punere in aplicare a strategiei social-democratilor. Presedintele Ovidiu Natea a explicat ratiunile care au stat la baza acestei decizii: relatia sa mai apropiata cu mass-media, Bogdan Buda fiind patronul Televiziunii Targu-Mures si al saptamanalului Informatia de Mures, timpul mai mare pe care il are la dispozitie, faptul ca nu candideaza pentru niciun post, dar si comportarea pozitiva de care a dat dovada de cand a devenit membru de