Directia Politiei Transporturi Constanta a anuntat, marti, ca in urma verificarilor s-a stabilit ca poluarea produsa luni in Portul Ovidiu nu a fost cauzata de nicio avarie, informeaza Gandul in editia online. Ea a fost determinata de topirea zapezii, care a scos din sol infiltratiile de hidrocarburi acumulate in timp.
O poluare cu petrol a avut loc, luni, in Portul Ovidiu de pe canalul Poarta Alba - Midia Navodari, iar initial specialistii au presupus ca titeiul ar fi provenit dintr-o conducta veche, ingropata. Pata de titei s-a intins pe o lungime de 200 de metri, avand o latime de cinci-zece metri.
La fata locului s-a deplasat imediat o echipa de inspectori din partea Directiei Apelor Dobrogea - Litoral, reprezentanti ai Postului de Politie Transporturi Navale Navodari, ai CN Administratia Canalelor Navigabile SA Constantia si ai Capitaniei Portului Ovidiu, pentru a cerceta cauzele producerii incidentului si pentru a stabili cine se face vinovat de aparitia poluarii.
Directia Politiei Transporturi Constanta a anuntat, marti, ca in urma verificarilor s-a stabilit ca poluarea produsa luni in Portul Ovidiu nu a fost cauzata de nicio avarie, informeaza Gandul in editia online. Ea a fost determinata de topirea zapezii, care a scos din sol infiltratiile de hidrocarburi acumulate in timp.
O poluare cu petrol a avut loc, luni, in Portul Ovidiu de pe canalul Poarta Alba - Midia Navodari, iar initial specialistii au presupus ca titeiul ar fi provenit dintr-o conducta veche, ingropata. Pata de titei s-a intins pe o lungime de 200 de metri, avand o latime de cinci-zece metri.
La fata locului s-a deplasat imediat o echipa de inspectori din partea Directiei Apelor Dobrogea - Litoral, reprezentanti ai Postului de Politie Transporturi Navale Navodari, ai CN Administratia Canalelor Navigabile SA Constantia si ai Cap