Internetul românesc, cu cei 5,6 milioane de utilizatori, poate deveni, pentru bănci, un spaţiu cu „vad comercial“ mai bun decât în buricul Capitalei. Băncile şi instituţiile financiare îşi urmăresc clienţii şi aici. Vreţi să cumpăraţi o casă sau să luaţi un credit de nevoi personale - pentru vacanţă, pentru cumpărături. Aţi auzit de pe la prieteni că unele bănci vă „taxează“ puternic la dobânzi, altele nu. De unde aflaţi care e cea m
Internetul românesc, cu cei 5,6 milioane de utilizatori, poate deveni, pentru bănci, un spaţiu cu „vad comercial“ mai bun decât în buricul Capitalei. Băncile şi instituţiile financiare îşi urmăresc clienţii şi aici.
Vreţi să cumpăraţi o casă sau să luaţi un credit de nevoi personale - pentru vacanţă, pentru cumpărături. Aţi auzit de pe la prieteni că unele bănci vă „taxează“ puternic la dobânzi, altele nu. De unde aflaţi care e cea mai bună ofertă a momentului? Varianta clasică este să luaţi la picior agenţiile băncilor. Ore bune de mers de la un sediu la altul, alte ore de stat la cozi până prinzi un consilier de la care se pot afla informaţiile necesare. Tot acest efort nu garantează însă că respectivul angajat al băncii n-a omis vreun comision, ca să aibă şanse mai mari să vândă creditul.
Call-centerele băncilor sunt altă sursă de informaţii, dacă nu vă deranjează să plătiţi în plus factura la telefon sau să aşteptaţi minute bune până să fiţi preluat de un operator.
Însă toate informaţiile pe care le puteţi obţine de la angajaţii băncilor sunt disponibile şi pe internet. Eforturile necesare pentru a ajunge la ele: câteva clickuri.
Aveţi la dispoziţie atât site-urile băncilor, cât şi pe cele specializate în oferirea de informaţii despre credite. Vreaucredit.ro, Conso.ro, Finzoom.ro sunt doar câteva dintre ac