Fiat 500, Renault Laguna, VW Scirocco sau Dacia Pick-Up sunt numai câteva dintre modelele noi cu care ne vom întâlni pe şosele în acest an. Această efervescenţă va pune în şi mai mare dificultate clienţii aflaţi în situaţia de a decide spre ce model să se îndrepte. Am început deja să ne obişnuim ca, în fiecare lună, oferta de modele de pe piaţa autohtonă să se diversifice. Dacă în anii ‘90 numărul de modele noi intrate pe piaţă nu depăşea 10-15
Fiat 500, Renault Laguna, VW Scirocco sau Dacia Pick-Up sunt numai câteva dintre modelele noi cu care ne vom întâlni pe şosele în acest an. Această efervescenţă va pune în şi mai mare dificultate clienţii aflaţi în situaţia de a decide spre ce model să se îndrepte.
Am început deja să ne obişnuim ca, în fiecare lună, oferta de modele de pe piaţa autohtonă să se diversifice. Dacă în anii ‘90 numărul de modele noi intrate pe piaţă nu depăşea 10-15 pe an, în ultima perioadă se poate spune că importatorii au inundat piaţa. Numai în 2007, peste 30 de automobile complet noi au ajuns în showroom-urile din România, iar la acestea se adaugă câteva zeci de modele care au trecut prin face-lifturi. Rezultatul: clienţii par năuciţi de atâtea noutăţi. Pentru fiecare clasă în parte şi pentru fiecare buget sunt disponibile cel puţin cinci modele demne de luat în seamă, cumpărătorii fiind nevoiţi să cântărească din ce în ce mai atent ofertele comercianţilor.
Şi în acest an, producătorii vor mai aduce pe piaţa românească alte câteva zeci de modele, care mai de care mai interesante. În prima parte a anului, de exemplu, producătorul autohton Dacia va lansa un autovehicul foarte aşteptat de comercianţi - modelul Pick-Up. Lipsa unui astfel de automobil din oferta companiei a lăsat un gol însemnat pe segmentul comercialelor uşoare ieftine. E drept că modelul VAN a suplini