Agentia de turism Marshal Turism, unul dintre primii zece jucatori de pe piata de profil, estimeaza pentru anul acesta afaceri in valoare de 34 de milioane de euro, cu 30% mai mult comparativ cu rezultatul preliminar inregistrat in 2007. Pentru anul trecut, compania estimeaza afaceri de 26 de milioane de euro, in crestere cu 23% fata de 2006. "Pentru alcatuirea acestor estimari, ne bazam in special pe cresterea numarului de turisti, precum si pe introducerea unor destinatii noi, exotice, care genereaza incasari mai mari decat destinatiile devenite deja obisnuite", a declarat Cristian Ghita, directorul de marketing al companiei. Potrivit celor mai recente informatii legate de companie, peste 50% din afacerile Marshal Turism sunt generate de activitatea de ticketing. Jucatorii de pe piata de profil estimeaza pentru acest an un ritm de crestere de aproximativ 15%. Alaturi de Marshal Turism, principalele agentii prezente pe piata locala sunt Happy Tour, Eximtur, Paralela 45, Aerotravel si J'Info Tours. Agentia de turism Marshal Turism, unul dintre primii zece jucatori de pe piata de profil, estimeaza pentru anul acesta afaceri in valoare de 34 de milioane de euro, cu 30% mai mult comparativ cu rezultatul preliminar inregistrat in 2007. Pentru anul trecut, compania estimeaza afaceri de 26 de milioane de euro, in crestere cu 23% fata de 2006. "Pentru alcatuirea acestor estimari, ne bazam in special pe cresterea numarului de turisti, precum si pe introducerea unor destinatii noi, exotice, care genereaza incasari mai mari decat destinatiile devenite deja obisnuite", a declarat Cristian Ghita, directorul de marketing al companiei. Potrivit celor mai recente informatii legate de companie, peste 50% din afacerile Marshal Turism sunt generate de activitatea de ticketing. Jucatorii de pe piata de profil estimeaza pentru acest an un ritm de crestere de aproximativ 15%. Ala