Prin acest proiect, Chapman critica comertul, investitia in arta, oferind gratis lucrarea de arta pentru care vizitatorii le-au intins deja banii. La sfirsitul anului trecut, vizitatorii Tirgului de Arta Frieze (Frieze Art Fair) din Regent Park, Londra, au avut surpriza sa ii intilneasca pe Jake si Dinos Chapman, unii dintre artistii "consacrati" ai grupului Young British Artists promovat de Charles Saatchi, stind la o masa unde desenau pe gratis bancnotele vizitatorilor. Banii erau transformati pe loc in "opere de arta", devalorizindu-si puterea de cumparare, insa devenind valori investite de unii dintre cei mai bine vinduti artisti internationali. Proiectul fratilor Chapman e o ironie bine articulata a raportului dintre artistul bine cotat, productia de arta neo-conceptuala, publicul care investeste in arta si statutul operei de arta ca simbol al controverselor de pe piata de arta. Subversivitatea contrarianta a acestui gest artistic e accentuata si de modificarea imaginii chipurilor de pe bancnotele care au devenit mediul de redare a mesajului. Intervenind cu un desen asupra desenului deja imprimat pe banii de hirtie, fratii Chapman caricaturizeaza, de pilda, chipul reginei, ca emblema a exhibitiei regalitatii si a schizofreniei politicului, radiografiind la suprafata craniul ei, ca simbol al terifiantului, efemeritatii, similaritatii conditiei umane indiferent de pozitia sociala. In viziunea fratilor Chapman, bancnota nu are doar o valoare comerciala, ci si o valoare simbolica, de imagine printre imaginile de care sintem asaltati in viata cotidiana, si a carei "lectura" ne indica stari ale opresiunii, grade ale dependentei, vicii ale consumului. Bancnota este una dintre puterile de care uzam nu doar pentru a supravietui, ci si pentru a ne satisface placerile. Nu doar placerea de a privi o opera de arta, ci mai ales placerea de a o detine ca si cum ar putea fi val