La trei de la infiintare, thegroup, entitate ce grupeaza agentii specializate in comunicare si strategie de marketing, a anuntat obtinerea unei cifre de afaceri de 51, 8 milioane de euro in 2007, in crestere cu 84% comparativ cu rezultatele financiare ale anului 2006. Fondat in anul 2005 de catre Zoltan Szigeti, Mihaela Nicola si Bogdan Nicola, the group a raportat in primul an de activitate o cifra de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro. Anul urmator, grupul de companii si-a
La trei de la infiintare, thegroup, entitate ce grupeaza agentii specializate in comunicare si strategie de marketing, a anuntat obtinerea unei cifre de afaceri de 51, 8 milioane de euro in 2007, in crestere cu 84% comparativ cu rezultatele financiare ale anului 2006.
Fondat in anul 2005 de catre Zoltan Szigeti, Mihaela Nicola si Bogdan Nicola, the group a raportat in primul an de activitate o cifra de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro. Anul urmator, grupul de companii si-a crescut cifra de afaceri cu 80% ajungand la 28,2 milioane de euro.
Referitor la bilantul financiar al companiilor pe care le reprezinta, Zoltan Szigeti, presedintele the group, a precizat ca s-a evoluat echilibrat la nivelul fiecarei companii, pe intreaga paleta de competente. “ Aproximativ 40% din crestere are radacini organice, iar 60% se datoreaza clientilor nou adaugati in portofoliu”, a explicat Szigeti.
Anul trecut, thegroup si-a extins activitatea prin lansarea a doua noi agentii- Innovaty agentie de productie audio-video si Events&Production agentie de below the line- ajungand sa cuprinda 13 agentii specializate in comunicare.
In prezent, portofoliul de firme al grupului include: BrandsTalk, agentie de creatie, Media Investment, agentie de media, Touch Communications, agenti