Visul Logan-ului se năruie, pentru că Tata Motors tocmai a lansat în India automobilul de 2.500 de dolari. Cam cât ar plăti Dan Diaconescu asigurarea Casco la noul lui Rolls Roice Phantom… într-o lună.
Visul Logan-ului se năruie, pentru că Tata Motors tocmai a lansat în India automobilul de 2.500 de dolari. Cam cât ar plăti Dan Diaconescu asigurarea Casco la noul lui Rolls Roice Phantom… într-o lună.
STANDARDE. Tata Nano este cel mai ieftin autoturism din lume, cu un preţ de 2.500 de dolari. El redefineşte standardele din industria de profil privind costurile de producţie, prin eliminarea unor caracteristici considerate, în general, esenţiale la construcţia unui vehicul.
Noul autoturism este echipat cu un motor de 30-35 de cai putere, amplasat în spate, şi un portbagaj de dimensiunile unei serviete. În plus, unele piese de legătură au fost realizate din plastic, înlocuind elementele clasice din metal.
Pe parcursul lucrărilor de proiectare a autoturismului, de două ori mai ieftin decât cel mai apropiat concurent în ceea ce priveşte preţul, întrebarea dominantă în rândul inginerilor de la Tata Motors pare să fi fost “Este oare această componentă indispensabilă?”. Astfel, modelul nu este echipat cu radio, servodirecţie, geamuri electrice sau aer condiţionat, având un singur ştergător de parbriz, potrivit informaţiilor furnizate de companie şi colaboratori.
LONGEVITATE. Preţul foarte scăzut s-ar putea reflecta în longevitatea mai redusă a autoturismului. Astfel, vehiculul poate atinge o viteză de 70 de kilometri la oră, însă depăşirea acestui nivel poate scurta viaţa autoturismului, fără să pună însă în pericol major siguranţa călătorilor.
Visul Logan-ului se năruie, pentru că Tata Motors tocmai a lansat în India automobilul de 2.500 de dolari. Cam cât ar plăti Dan Diaconescu asigurarea Casco la noul lui Rolls R