Mai multe sute de rusi ortodocsi au pichetat cladirile autoritatilor de stat din orasul Nizhny Novgorod, pentru a protesta impotriva ...unor spoturi publicitare la Coca-Cola, pe care le considera pline de blasfemii. Protestatarii cer retragerea „reclamelor satanice” la Coca-Cola, care au impanzit orasul, in care apar mai multe imagini ale unor biserici din oras. In aceste imagini este introdusa si sticla de Coca-Cola, iar unele cladiri par a fi intoarse, inclusiv crucile. Rep
Mai multe sute de rusi ortodocsi au pichetat cladirile autoritatilor de stat din orasul Nizhny Novgorod, pentru a protesta impotriva ...unor spoturi publicitare la Coca-Cola, pe care le considera pline de blasfemii.
Protestatarii cer retragerea „reclamelor satanice” la Coca-Cola, care au impanzit orasul, in care apar mai multe imagini ale unor biserici din oras. In aceste imagini este introdusa si sticla de Coca-Cola, iar unele cladiri par a fi intoarse, inclusiv crucile. Reprezentantii Bisericii sustin ca grupul Coca-Cola trebuie sa plateasca despagubiri pentru ca a instigat la ura religioasa si a atentat la demnitatea nationala.
Coca-Cola a anuntat ca va retrage toate frigiderele imprimate cu imaginile in cauza din regiunea Nizhny Novgorod, dar considera ca a respectat toate regulile unui marketing responsabil si etic.
„Mariajul” marketing-biserica nu este unul tocmai fericit. In anii 90 un scandal similar s-a declansat in Londra, unde compania Cadbury a iluminat domul Catedralei Saint Paul, cu imaginea unei ciocolate care nu prea se vindea. Cu toate acestea, Cadbury a platit pentru reparatia, deloc ieftina, a Galeriei Soaptelor, din interiorul catedralei.
Data: 18 ianuarie 2008
Sursa: RIA-NOVOSTI
@