Volkswagen a lansat oficial in Romania noul SUV compact Tiguan, cel care va deveni principalul rival pe piata detinuta acum de Toyota RAV4, Hyundai Sante Fe sau BMW X3.
Evenimentul s-a desfasurat la Poiana Brasov sub forma unui test drive pe un traseu off-road special amenajat.
Noul Tiguan vine in Romania in trei echipari: Trend&Fun, Sport&Style si Track&Field. Primele doua sunt destinate rularii on-road in timp ce a treia varianta vine cu dotari speciale si cu un design special conceput pentru rularea pe teren accidentat, cu un unghi de atac marit, de 28 de grade, si cu un scut special conceput pentru urcarea pantelor abrupte.
Versiunea Track&Field dispune, de asemenea, si de o multime de sisteme de asistare care isi intra in drepturi la nevoie pentru a conferi siguranta.
In ceea ce priveste motorizarile, Tiguan vine in Romania cu trei versiuni pe benzina TSI - cu injectie directa su turbocompresie sau cu turbocompresie si supraalimentare: 150 CP, 170 CP si 200 CP. Gama diesel e reprezentata de doua TDI-uri, de 140 si 170 CP.
Tiguan se bazeaza pe ultima generatie a sistemului de transmisie integrala 4Motion, controlata de cutii manuale sau automate cu sase trepte.
Tiguan Sport&Style si Tiguan Track&Field ofera bare portbagaj pe pavilion in dotarea standard; acestea suporta o sarcina utila maxima de 100 de kilograme. Sarcini de transport mult mai mari pot fi indeplinite prin carligul de remorcare rabatabil. Daca este necesar, VW Tiguan poate tracta o sarcina maxima de 2500 de kilograme (remorca cu frane pe o panta cu inclinatia de 12%) prin intermediul acestui carlig, ceea ce ii confera o pozitie de varf in acest segment de autovehicule.
Cu cinci persoane la bord, Tiguan dispune de un spatiu de depozitare de 470 de litri. Cand bancheta din spate este rabatata, poate fi depozitata o sa