În luna decembrie 2007, Flamingo International, unul dintre principalii retaileri de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, a înregistrat cele mai mari volume de vânzări pentru aparatele TV-Video, produsele IT (notebook-uri şi PC-uri) şi electrocasnice (în special categoria white goods), acestea contribuind cu peste 70% la totalul vânzărilor realizate de către retailer în această perioadă. Conform reprezentanţilor companiei, printre cele mai solicitate brand
În luna decembrie 2007, Flamingo International, unul dintre principalii retaileri de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, a înregistrat cele mai mari volume de vânzări pentru aparatele TV-Video, produsele IT (notebook-uri şi PC-uri) şi electrocasnice (în special categoria white goods), acestea contribuind cu peste 70% la totalul vânzărilor realizate de către retailer în această perioadă.
Conform reprezentanţilor companiei, printre cele mai solicitate branduri din categoriile menţionate au fost Samsung, Philips, Indesit sau Whirpool, precum şi brandurile proprii: Point, Diablo sau SEG.
În decembrie 2007, Flamingo International a înregistrat 20% din totalul vânzărilor anuale, cele mai mari volume de vânzări fiind generate de segmentele produselor electronice şi electrocasnice, urmate de produsele de entertainment și consolele de gaming.
Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vânzări ale produselor electronice, electrocasnice şi IT&C au fost înregistrate în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers din Bucureşti, acestea contribuind cu peste 25% la totalul vânzărilor realizate în decembrie 2007.
În ultimul trimestru al anului 2007 Flamingo International a înregistrat un volum de vânzări de 40% din totalul vânzărilor anuale, ultimele două