Producătorul de software pentru business TotalSoft a înregistrat în 2007 o ascensiune a afacerilor de circa 40%, până la 12,5 milioane euro, şi estimează pentru acest an un avans de peste 30%, până la 16,5 milioane euro, se arată într-un comunicat al companiei.
"Pentru anul 2008, compania îşi fixează ca target o creştere consolidată a vânzărilor cu peste 30%, până la valoarea de 16,5 milioane de euro. Tot în 2008, TotalSoft intenţionează să lanseze sistemul Charisma Enterprise în Italia, să promoveze puternic serviciul de consultanţă în project management şi să crească actuala ofertă de produse şi servicii a companiei", se mai arată în comunicat.
Compania a raportat pentru anul trecut un profit înainte de scăderea costurilor cu dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări de circa 2,5 milioane euro, în creştere cu aproape 55% faţă de 2006, iar veniturile companiei, obţinute de pe piaţa românească şi din export, se încadrează în estimările managementului TotalSoft pentru anul fiscal care tocmai s-a încheiat.
Cele mai mari vânzări ale companiei au fost înregistrate pe produsul Charisma, care a adus companiei mai mult de jumătate din cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro, urmate de comercializarea proiectelor de software customizat, dezvoltate atât pentru piaţa românească, cât şi pentru cea externă, dar şi din vânzarea sistemului de project management Primavera (2,3 milioane de euro) şi din proiecte de natură hardware. Creşterea semnificativă a cifrei de afaceri s-a datorat atât proiectelor noi, cât şi finalizării unor proiecte importante începute în anul 2006, printre care se numără: Cosmote, Rodipet, Sedesa, Agroalim, Garrone, Contrascom Benţa, Sunrise, Bravo Grup etc.
"Este de remarcat faptul că anul trecut a fost cel mai bun an din istoria de până acum a produsului Charisma Enterprise.
Acesta a devenit un reper în industrie, gradul de notorie