Publicitatea online va creşte cu peste 50% în 2008 ajungand pana la 15 milioane de euro potrivit unui studiu realizat de grupul Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT) din cadrul Deloitte Touche Tohmatsu. Conform studiului Previziuni Media 2008, publicitatea online se va confrunta cu numeroase provocări în acest an datorită adversităţii exprimate de către consumatori precum şi a normelor de reglementare. “În ceea ce priveşte România, evoluţia este într-o oarecare măsu
Publicitatea online va creşte cu peste 50% în 2008 ajungand pana la 15 milioane de euro potrivit unui studiu realizat de grupul Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT) din cadrul Deloitte Touche Tohmatsu. Conform studiului Previziuni Media 2008, publicitatea online se va confrunta cu numeroase provocări în acest an datorită adversităţii exprimate de către consumatori precum şi a normelor de reglementare. “În ceea ce priveşte România, evoluţia este într-o oarecare măsură aliniată la trendul internaţional, însă există numeroase aspecte în care perspectivele sunt chiar mai optimiste decât media la nivel global, cel puţin în ceea ce priveşte viteza de creştere, dacă nu neapărat valorile nete. Astfel, în ceea ce priveşte publicitatea pe internet, se păstrează trendul prin care publicitatea online va creşte cu peste 50% şi în 2008", spune Radu Herinean, Enterprise Risk Services Manager la Deloitte .
Studiul Deloitte mai previzioneaza ca cel puţin un operator major de televiziune prin cablu va introduce televiziunea IP, până la sfârşitul anului. "Televiziunea digitală şi-a făcut deja loc în casele românilor, iar cel puţin un operator major de televiziune prin cablu va introduce televiziunea IP, cel mai probabil spre sfârşitul anului. În ceea ce priveşte pirateria, ne vom clasa foarte probabil în continuare în urma mediei globale, în ciuda faptului c