Piata comertului electronic va creste in acest an pana la nivelul de 250 milioane de euro, de peste doua ori fata de anul trecut, cand vanzarile online s-au ridicat la 115 milioane de euro, conform estimarilor magazinului online eMAG, informeaza Mediafax.
"Comparativ cu 2007, asteptam o dublare a pietei de retail online. Anul trecut, estimam ca s-a ridicat la aproximativ 115 milioane de euro. Migrarea dinspre retailul clasic catre cel online va influenta cresterea pietei si anul acesta, iar acest proces va fi in continuare stimulat de cresterea ofertei de produse" a declarat directorul diviziei brand al eMAG.ro, Radu Apostolescu.
Apostolescu a adaugat ca pe aceasta piata vor aparea si vor creste ca importanta si alti factori, pe langa modul mai usor de realizare a comenzilor, gama larga de produse si preturi competitive.
eMAG.ro apreciaza ca, in 2008, primele cinci magazine online din Romania vor avea o pondere de peste 85% din piata.
Anul trecut, vanzarile eMAG au atins 76,7 milioane de euro, reprezentand o cota de piata de 70%.
eMAG a fost infiintat in anul 2001 de companiile Dante International, care se adreseaza pietei de retail, si eMAG International, destinata atat firmelor mari, cat si firmelor mici si mijlocii.
Mai multe stiri pe Piata comertului electronic va creste in acest an pana la nivelul de 250 milioane de euro, de peste doua ori fata de anul trecut, cand vanzarile online s-au ridicat la 115 milioane de euro, conform estimarilor magazinului online eMAG, informeaza Mediafax.
"Comparativ cu 2007, asteptam o dublare a pietei de retail online. Anul trecut, estimam ca s-a ridicat la aproximativ 115 milioane de euro. Migrarea dinspre retailul clasic catre cel online va influenta cresterea pietei si anul acesta, iar acest proces va fi in continuare stimulat de cresterea oferte