RCS&RDS, una dintre cele mai mari companii telecom de pe piata locala, a ajuns la un portofoliu de 150.000 de clienti din zona de business care utilizeaza serviciile de internet, transmisii de date si telefonie fixa ale operatorului.
RCS&RDS concureaza pe piata serviciilor adresate companiilor atat cu operatori ca Romtelecom si UPC, cat si cu jucatori ca Orange sau Vodafone - care ofera servicii integrate pentru clientii din aceasta categorie. Romtelecom avea la finele anului trecut circa 250.000 de clienti de business (clienti corporate plus intreprinderi mici si mijlocii). Orange si Vodafone, fiecare cu afaceri de peste 1 mld. euro anul trecut, obtin peste 30% din venituri de la clientii de business.
RCS&RDS a intrat pe piata serviciilor de transmisiuni de date in 1998 si a lansat oferta de internet prin cablu pentru persoane fizice in 2001. Serviciile de telefonie fixa au fost lansate in aprilie 2003.
RCS&RDS are in prezent 1,2 milioane de clienti pentru serviciile de cablu TV (CATV), fapt care plaseaza compania pe locul doi pe aceasta piata, la o distanta de aproximativ 90.000 de utilizatori fata de liderul UPC. RCS&RDS nu a mai comunicat numarul de clienti pe CATV din decembrie 2006, cand compania avea 1,14 milioane de clienti. La acea data, UPC avea aproape 1,4 milioane de clienti pe CATV.
RCS&RDS a crescut puternic in ultimii ani, printr-o strategie de preturi agresive si achizitii, compania fiind lider pe doua segmente importante de piata, respectiv internet si televiziune prin satelit. Compania este si cel mai mare furnizor alternativ de telefonie fixa, cu 1 milion de clienti.
Numarul de utilizatori CATV si de clienti pe segmentul business a fost precizat de companie in cadrul unor anunturi de angajare publicate in aceasta luna de RCS&RDS pe site-urile de recrutare online bestjobs.ro si ejobs.ro. Operatorul este de altfel cu