Ramona Bădescu sondează piaţa locală pentru a sprijini mari companii italieneşti. Printre cele care ar putea ajunge în România prin intermediul vedetei se află Mediaset, trustul de media al lui Silvio Berlusconi. La sfârşitul anului trecut, presa scria despre Ramona Bădescu că şi-ar fi deschis o agenţie imobiliară, ţintind una dintre pieţele cele mai dinamice din România. Informaţia a fost însă dezminţită de vedeta de televiziune. „Eu tot căutam un apartamen
Ramona Bădescu sondează piaţa locală pentru a sprijini mari companii italieneşti. Printre cele care ar putea ajunge în România prin intermediul vedetei se află Mediaset, trustul de media al lui Silvio Berlusconi.
La sfârşitul anului trecut, presa scria despre Ramona Bădescu că şi-ar fi deschis o agenţie imobiliară, ţintind una dintre pieţele cele mai dinamice din România. Informaţia a fost însă dezminţită de vedeta de televiziune. „Eu tot căutam un apartament, pentru că intenţionez să-mi petrec mai mult timp în România şi nu are rost să dau banii la hoteluri. Am afaceri în România, dar nu imobiliare“, explică aceasta pentru Capital.
Ramona Bădescu s-a orientat, într-adevăr, către afaceri: din luna iunie 2007, are propriul său restaurant şi intenţionează să îl deschidă şi pe al doilea. Împreună cu un prieten, Salvatore Cavalo, a deschis, în apropierea lacului Herăstrău din Capitală, un restaurant de lux, numit Isoletta, cu specific mediteranean (peşte, crustacee şi fructe de mare). Investiţia în acest proiect s-a ridicat la 600.000 de euro, iar amplasamentul este închiriat pe 15 ani. Investiţia a fost acoperită după numai o jumătate de an de la inaugurare, restaurantul fiind acum pe profit. „Voi continua să dezvolt brandul. În prezent, caut o locaţie pentru un al doilea restaurant, care se va baza pe mâncărurile din carne“, afirmă Ramo