2001 - afaceri de circa 100.000 de dolari. Sfarsitul anului 2005: 150.000 de vizitatori unici si venituri anuale de 9 milioane de dolari. La inceput de 2008, eMag, cel mai mare magazin online din Romania, are 1.250.000 de vizite lunar si estimeaza pentru anul acesta o dublare a vanzarilor de pana la 150 de milioane euro.
Pe fondul dublarii pietei online din Romania, eMag estimeaza, pentru acest an, un volum de afaceri aproape egal cu nivelul incasarilor de anul trecut estimat pentru Flamingo, unul din liderii retailului clasic de IT, si jumatate din cat au batut, in 2007, casele de marcat ale Altex, cel mai mare jucator din zona retailerilor de produse electronice, electrocasnice si IT&C.
Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de IT&C, eletronice si electrocasnice din Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 171 milioane euro (fara TVA), cu peste noua milioane mai mult decat cifra bugetata de catre reprezentantii grupului pentru 2007, in timp ce eMag a raportat pentru anul trecut aproximativ 76 milioane euro.
Compania a raportat in 2007 un profit de 500.000 euro, ca rezultat al succesului inregistrat in procesul de restructurare si consolidare a afacerilor derulat anul trecut, potrivit NewsIn.
Altex a anuntat pentru 2007 vanzari de 300 milioane de euro.
eMAG estimeaza astfel pentru anul acesta o dublare a vanzarilor de pana la 150 de milioane euro, fata de 2007 cand a realizat aproximativ 76 milioane euro.
"Cu o cota de piata de 70%, eMAG.ro a realizat in 2007 o cifra de vanzari de 76,7 milioane de euro, iar pentru 2008 estimeaza o crestere de pana la 140-150 de milioane de euro", a spus directorul de divizie brand al eMAG, Radu Apostolescu.
Pentru segmentul de notebook-uri, principala categorie de produse vandute de eMAG.ro, compania isi propune ca in 2008 sa inregistreze o cota de 22-25% din