Cu o investiţie evaluată la circa un milion de euro, compania Inform Lykos va lansa în România, în primăvara acestui an, primul sistem de personalizare şi codare de carduri cu chip din Europa de Est. Primele planuri de investiţii în sectorul de personalizare şi codare a cardurilor bancare au prins contur în a doua jumătate a anului trecut, când grupul Inform Lykos din Grecia a preluat 85% din pachetul de acţiuni al Austria Card, unul din principalii jucători de pe pi
Cu o investiţie evaluată la circa un milion de euro, compania Inform Lykos va lansa în România, în primăvara acestui an, primul sistem de personalizare şi codare de carduri cu chip din Europa de Est.
Primele planuri de investiţii în sectorul de personalizare şi codare a cardurilor bancare au prins contur în a doua jumătate a anului trecut, când grupul Inform Lykos din Grecia a preluat 85% din pachetul de acţiuni al Austria Card, unul din principalii jucători de pe piaţa de personalizare de carduri europeană. Obiectivul companiei a fost să extindă sistemul personalizării cardurilor în regiunea Europei de Est şi EMEA cu ajutorul companiilor membre din grup. „Prin această achiziţie, putem beneficia rapid de tehnologie de ultimă oră şi acces la know-how. Astfel, clienţii locali sunt scutiţi de o însemnată parte din costurile şi investiţiile pe care le au de făcut“, explică Liviu Anghel, directorul general al Inform Lykos România.
În 2007, piaţa românească de carduri a fost estimată la circa zece milioane de unităţi, dar dimensiunea pieţei nu este singurul motiv ca o astfel de companie să aibă succes. La fiecare doi ani, cardurile vechi trebuie preschimbate, ceea ce face businessul tot mai atractiv. De asemenea, normele internaţionale prevăd ca, odată cu aderarea la Uniunea Europeană, băncile să facă trecerea de la sistemul de car