Se ascute competiţia pe piaţa serviciilor de audit şi consultanţă fiscală, împărţită până acum între The Big Four şi restul lumii. Ameninţă apariţia unui nou jucător internaţional auditorii autohtoni? Intrarea oficială pe piaţa românească de servicii de audit, consultanţă fiscală şi contabilitate a UHY Audit CD, anunţată săptămâna trecută, redesenează, teoretic, peisajul în branşa respectivă. Afiliată uneia dintre cele mai mari reţele internaţional
Se ascute competiţia pe piaţa serviciilor de audit şi consultanţă fiscală, împărţită până acum între The Big Four şi restul lumii. Ameninţă apariţia unui nou jucător internaţional auditorii autohtoni?
Intrarea oficială pe piaţa românească de servicii de audit, consultanţă fiscală şi contabilitate a UHY Audit CD, anunţată săptămâna trecută, redesenează, teoretic, peisajul în branşa respectivă. Afiliată uneia dintre cele mai mari reţele internaţionale de companii independente de profil, UHY International, firma românească îşi propune să atragă clienţi „companiile româneşti medii, nu atât ca dimensiuni, ci ca spirit antreprenorial, afaceri deţinute de familii, proprietari unici, care vor să îşi extindă afacerile dincolo de o anumită limită sau caută extindere internaţională, spune John Wolfgang, partener în cadrul UHY USA. The Big Four – PricewaterhouseCoopers, Ernst&Young, KPMG sau Deloitte – se adresează companiilor mari, multinaţionale, acoperind slab segmentul IMM-urilor, unde există doar furnizori locali. Avantajul nostru este că putem aduce şi experienţă internaţională“.
Potrivit reglementărilor UE, companiile care au fie peste 50 de angajaţi, fie o cifră de afaceri de peste 7,3 milioane de euro trebuie să se supună, din acest an, auditului financiar. „De asemenea, pentru companiile de stat şi administraţiile locale se va introduce sistemul